Surprise Surprise

Kom hem från stan för en stund sedan. Joni och jag konstaterade att det inte fanns en enda karta över London att få tag på i denna stad. De enda som fanns var i resehandböcker som kostade åtskilliga hundringar. Inte så kul. Vi ville bara ha en karta. Fast på Akademibokhandeln var de så snälla att de skulle beställa nya kartor så vi kunde få tag på en om en vecka ungefär :) Trevligt folk.
    Sen köpte vi glass och satt i solskenet i kyrkparken och mumsade. Gooott. Det var min första ute-ätna glass för året faktiskt! Sen blev Joni törstig så han drog med mig till Pims. Så satt vi där i solskenet istället och drack isté och apelsinjuice. Första utefikandet för mig i år också. Vad vi har premiär..erat!

Innan jag satte mig vid datorn nu så letade jag bland mina skivor. Visste inte vad jag kände för att lyssna på.. tills jag hittade en skiva med Ola & The Janglers jag inte visste att jag hade! Jag blev så paff. Kommer inte ihåg var, när eller ens att jag köpt den! Kul ju. Har nog aldrig varit med om det förut så vitt jag kan minnas men det var en rolig upplevelse för nu fick jag en ny skiva utan att lägga ut ett enda öre! Så ekonomiskt. :)

image130

På den tiden var Clabbe söt tillåmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0