Sunshine

Isté. Det är en vara jag konsumerat stora mängder av idag. Det finns inget bättre att hälla i sig en varm sommardag (för ja, det är faktiskt det det har kännts som idag om man suttit mot en solvägg).. det skulle vara en ny, kall Staropramen isåfall som möjligtvis skulle kunna mäta sig med det.
    Dagen har nämligen spenderats hemma, precis som så många andra dagar nu för tiden. Det är ont om jobb, tillåmed hon på vakansförmedlingen sa det. Jobbade 10,5 timmar förra veckan och är nu inte bokad förrän om en vecka, fem timmar. Jag lider dock inte. Så länge vädret är såhär underbart är jag gärna hemma och njuter.
    Om en stund blir det till att ta på sig skorna och dra ut på promenad med Johanna! Det är svårt att veta vad man ska ta på sig tycker jag. Det är fjorton grader nu.. men om ett par timmar kanske det är fem.

Sunshine, every single day
Helps to light my way
And darlin', right before my eyes
It don't come as no surprise
That it's easy
Easy lovin' you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0