Power Puff

image119

POWER PUFF!

Kommentarer
Postat av: Fröken Bubbla

Vet du om att Bubblan kan prata med alla djur!?!?

Om jag fick önska mig en superkraft skulle jag nog ta den..

2008-04-16 @ 18:21:11
Postat av: Nymphaea

Jag skulle nog vilja kunna bli osynlig. Eller flyga. Fast jag har planerat att bli en fågel i nästa liv så då får jag nog passa på att testa det (om jag int eblir en struts eller en höna eller nått sånt dumt..) så osynlig får det nog bli. För om du pratar med djuren kan du ju ändå säga till mig vad de vill.. och tvärtom. Jag kan springa fram och knäppa George Bush i pannan utan att man någonsin kan ta reda på vem det var! :D

2008-04-16 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0