Nått för mig?

Om du är intresserad av att arbeta i internationell verksamhet inom t.ex. biståndssektorn, internationellt utvecklingsarbete, internationellt fredsbevarande arbete eller inom internationell näringslivsverksamhet är vårt nya program Internationellt arbete valet för dig.

Ja, jag är intresserad. Ska jag? Ska jag söka? Det är ett helt nytt program i Jönköping så man har ingen att fråga hur det är.. Om praktiken är bra, om lärarna är bra, om upplägget fungerar. Det känns jättenervöst att söka ett helt nytt program. Fast skriker det inte Cecilia om det där? :S
    Jag är ledsen nu att jag skriver en massa om högskolor och utbildningar, det är bara det att just nu är det ungefär det enda som finns i min skalle i och med att sista ansökningsdagen är på tisdag. Vad ska jag göra med mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0