Love for the Streets

Jag sitter här, hyfsat sent på kvällen och beter mig som en galning. Eller, ett galet glatt barn på julafton kanske. Sitter seriöst och hoppar upp och ner och slänger med håret åt alla möjliga håll, i denna kontorsstol som blivit mitt andra hem. Orsaken till detta beteende är lätt, fyra ord: Love for the Streets.
    Caesars tredje skiva får mig just nu både nostalgisk och galet glad! Det var ett tag sedan jag lyssnade på denna skivan nu. Det är för övrigt den skiva jag måste lyssnat på flest gånger av alla skivor jag äger. Helt underbart! (Stavar jag fel överallt här så är det för att jag sitter och sjunger och hoppar runt samtidigt!)
    Vilken underbar känsla. Folk som inte blir såna här av musik.. måste ju ha nånting annat de blir såna här av? Vad? Film? Blommor? Fint väder? Tell me : )

Don't you know I gun for you..

image133

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är lite förvirrad nu! Av nån anledning så tänkte jag kolla vad jag svarade på din fråga angående Beowulf men jag hittar inte mitt svar. Men jag kommer liksom "typ" ihåg vad jag skrev. Svarade jag på msn? Eller blev min kommentar disad här? Borde jag svara igen? Asså jag är nästan säker på att jag har svarat. ...eller? Ehh...

2008-04-24 @ 23:02:00
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men vart är mina kommentarer? Frågade jag inte om du ville gå på stan med mig nån eftermiddag nästa vecka? Typ måndag? Slutar tre då.

2008-04-24 @ 23:05:03
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Eller vänta du skulle jobba på måndag va?

2008-04-24 @ 23:05:29
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej och hå, när jag ändå håller på... Appropå vad som får mej sådär glad och studsig? :) Det är olika. Det kan vara musik, vissa låtar som tar fram vissa minnen eller känslor... Det kan vara filmer. Det kan vara allt! En oväntad komplimang!

2008-04-24 @ 23:07:53
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Är just nu arg på blogg.se som tar bort kommentarer!

2008-04-27 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0