Long beautiful haaaair

image95

Ååh jag är så nervös inför imorrn. Jag kommer bli sååå ful!
Tänk va? Att lägga ner en massa, massa stålar på att bli.. ful?
Eller, jag kände mig ganska ful i min naturliga hårfärg när jag hade den. Det jag har trivts bäst med har varit det röda och när det har varit näst intill svart. Har aldrig vågat mig på riktigt kolsvart för det känns så.. irreversible. (Okej nu skriver jag på engelska ändå och stavade säkert fel bara för att jag hackat på om det nyss men jag kom inte på det svenska ordet.. oåterkalleligt?) Anyway (jösses, jag kanske ska börja skriva på engelska? Bara för att vara jobbig? Haha) jag fattar inte ens varför jag ska göra det här! Det är bara nånting jag bestämt mig för men när jag hör mina argument så.. det låter ju helt befängt att jag ska lägga ut så mycket pengar på nånting jag inte vill! Äh, nu testar vi.
    (Jag lovar att lägga upp före- och efterbild sen imorrn. Antingen här eller på fula bdb)

Haha. Jag vet faktiskt inte om jag vill att det ska bli sådär ljust.. Det är ju inte jätteljust på bilden men.. ändå. Suck. Vilket problem!

Å nu blir jag arg på mig själv dessutom. Jag tycker faktiskt att jag är löjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0