Käfta inte emot Stones

Är hemma nu. Har sovit sen jag kom hem från käftis. Bedövningen sitter i fortfarande. Fattar inte varför den inte släpper. Dumma dumma den. Dumma dumma käftis som ville ha 739 spänn för att utsätta mig för skräck, smärta och tårar i massor. Jag menar, när de var klara och jag fick sätta mig upp var mitt öra genomblött. Tårarna hade runnit rakt ner i örat under hela tiden. Kul. Jag tog mig dock igenom hela skiten och det är jag stolt över. Förutom det att jag måste leva på minimum resten av månaden. Alltså - antagligen är varken klippning eller hårfärgning aktuellt.

arg

Sitter just nu och lyssnar på aprilnummret av UNCUTs skiva: "Not Fade Away - 15 Tracks That Fired Up The Rolling Stones". Jävligt mysigt. Precis vad jag behövde. Chuck Berry, Howlin' Wolf, Muddy Waters, John Lee Hooker mfl. Humöret är nu på väg upp igen i alla fall. Allting som har med dessa pojkar att göra gör mig glad. My precious...

image88

Kommentarer
Postat av: Carrolainen.

Du skulle ju sagt till så hade jag följt med och hållt handen!

2008-04-03 @ 16:27:11
Postat av: Lotta

Usch jag förstår verkligen inte varför det ska vara så förbannat dyrt att gå till tandläkaren. Som att det inte är jobbigt nog att gå dit! Hoppas tänderna mår bra nu iaf!

2008-04-04 @ 00:58:11
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Carrolainen: Jag vet! Jag tänkte faktiskt på det.. Men du hade nog inte gillat det. Jag kunde knappt röra mina händer efteråt för jag hade tryckt dem så hårt! Nästa gång måste jag komma ihåg att ta med nått mjukt att squeeza.. nått gammalt gosedjur eller nått. retar de mig då för att jag är 20+ och kommer med gosedjur.. ja då spottar jag bedövningen på dom..

Lotta: Nej. Det är grymt dyrt. Hela min budget går helt åt pipsvängen bara för att de ska ha råd med nya handskar och fina rockar. Eller nått.
Det värsta är att lagningen är helt åt helvete. Ca 30 gånger har jag idag försökt att få bort matresterna mellan tänderna med hjälp av tungan innan jag insett att det är lagningen som är sån. Känns som tomat eller tonfisk eller nått har satt sig mellan tänderna. Jag blir arg. Det är en arg Cicci här idag!

2008-04-04 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0