Fördömd helg

Okej. Let's never prata om den här helgen mer. Jösses. Jag var ett jävla drägg. SNORFULL. Har en enda lång minneslucka från ca kl 10 och framåt. Minns inget förrän Carro väckte mig för att jag hade legat i duschen flera timmar och spytt. Har grymt ont i min högra höft nu. Jag har redan problem med höfterna och att ligga silla och ihopkrupen på ena höften på ett hårt duschgolv i 2½ timme kanske inte är.. det bästa alltid. Hade tydligen gått ut från huset och blivit utelåst och ringt Emma som hade fått gå ner och öppna. Jag hade sagt "Jag fryyyser." "Men Cicci vad gör du här ute?" "Jag fryyyyser..." Sen hade jag rullat runt på gräset och spytt.. eller nått. Jösses. Förlåt till alla jag ringde. Jag hade ett antal uppringda telefonnummer när jag kikade i telefonlistan igår. Bland annat ringde jag till pappa på hans jobbtelefon! HAHAHA.
    Förlåt Carro i alla fall. Jag har så dåligt samvete att jag bara stack på dagen men jag kände bara att jag knappt kunde röra en fena utan att spy. Och.. så var det väl också.

Jaja. Nog om det.
Jag gjorde precis, på Lottas inrådan.. eller tips eller vafasen man ska kalla det, Wellas (hårfärg) test för att få fram sitt inre vilddjur eller nått sånt där. Min personlighet blev:

VILD OCH VACKER: VILDKATT
Du skyddar dig själv och dina närstående, och du är inte rädd för att ta i. Detta kombineras med din kärleksfulla sida - du kan vara väldigt tillgiven. Du har en stark vilja och ett stort hjärta och du trivs med att engagera dig i allt du gör. Du skulle kanske kunna lägga dina krafter dina krafter på att hjälpa dem som behöver dig.

Stämmer det? Vet inte. Kanske.
Resten var i alla fall helt åt helsicke. Sa att jag passade i ljust hår och blåa toner på läpparna och allt vad det var. Det gör jag inte alls. Jag ser död ut om jag har blått, lila eller kallt rosa på läpparna. Haha.

God dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0