Cash

Sådär. There's no return. Jag tar tillbaka det jag skrev igår. Jag får ta lite av mina sparpengar för nu ska det göras. Jag tänker inte vänta längre. Jag var inne på frissoteket idag och pratade med en tjej där om deras avfärgningar, priser och antal behandlingar och en massa. Det slutade med att jag beställde en tid för avfärgning och eventuellt klippning. Oh gosh. Jag ska verkligen bli.. nån slags.. blond.. sak. Det är ju inte ljust blont som typ.. viktoria silvstedt men.. ljust. Jag kommer vara brunett i.. ja.. håll i er.. fyra dagar till! På onsdag ska jag dit! AAAAH! Ångest alltså. Jag är jättenervös och det känns som att jag kan börja gråta när som helst. Fast det ska jag inte. Jag vill ju göra det här. Jag har bestämt mig! Min naturliga hårfärg ska fram igen. Den har inte varit synlig någon annanstans än i hårbotten de senaste sex åren.
    Andas lugnt nu Cicci. Världen går inte under.

Sen var jag på Ticket och hämtade ut Jonis och mitt travel card och biljetterna till flygplatsen från London när vi ska hem. Roligt! Jag längtar som fan!! Så var jag på Åhléns för att fördriva tid. Skivrea. En REA-skiva på Åhléns går för 79 spänn. Sjukt. Det är ju det de ska kosta i vanliga fall, innan reapriset! Jag köpte i alla fall Trampin' med Patti Smith. Jag blev så köpsugen när jag beställt den där jäkla frisörtiden trots att jag VET att jag måste hålla i mina slantar nu. Ibland kan jag inte help myself.

image89

Den var faktiskt bra. Sitter och lyssnar på den nu. Imorrn blir det kalas hos Morwenälskling! Until then! Peace.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj undra hur det kommer se ut! :O Spännande!

2008-04-05 @ 01:54:36
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Ja fan jag är så nervös så det är inte klokt!!
"Det är väldigt ovanligt att håret går av.. men det är klart, att slinga håret är ju inte skonsamt direkt"

Nu ska jag dock göra detta. Jag har bestämt mig. Jag vill, om jag så ska behöva klippa av det.

2008-04-05 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0