Boo Boo Goo Goo

På fredag är det dags för Caesars att spela på Storan. Jag har fortfarande inte nån biljett! Jag har inte tänkt på hur nära det datumet egentligen är.. har bara koncentrerat mig på det här jäkla pluggböset. Ska fan köpa biljett imorrn om jag hinner. Undrar om jag får med mig Joni. Undrar om jag har råd. Gah! Fattiglapp.. det har jag inte känt mig som sedan gymnasiet och även då gick det runt. Jag ska nog klara mig nu med.

image116

Det är så vackra pojkar. Eller ja, de skänker mina öron vackra toner. Det är inte illa det. Jag får nog allt ta å skrapa ihop lite pengar annars kommer jag ångra mig grymt länge. Dessutom måste jag skrapa ihop lite kosing för att gå på bio. Shine a Light måste ses. Det är väl fasen att jag inte kommit iväg än. JAG! Jag som räknade ner dagar.. jag som kollade på trailern en miljon gånger bara för att få se Mick leende stiga ut ur en hiss.
Det är illa.

Nu har jag förresten sökt. Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet med inriktning organisationskommunikation. Det kanske är en blivande informatör ni läser.. eh.. om. Jag har till imorgon på mig att komma på om jag inte ska sätta engelskalärare först ändå. Hela 24 hours faktiskt. Mycket kan hända. Telefonsamtalet med BB var ganska givande faktiskt. I'll keep you updated.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken stad blir det då?

2008-04-15 @ 17:39:42
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0