So Strong

Hemma från jobbet. Tråkigt. Jag vill jobba för jag känner mig elak när jag inte kan. Jag satt helt klar att åka med gråten i halsen, vattniga ögon och ett illamående och en huvudvärk som ej var av denna världen. Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig. Okej då, tänkte jag. Nu kanske jag får lite extra tid att läsa på engelskan. Sen sov jag till klockan tolv. Sen hade illamåendet gått över men inte huvudvärken. Jag har hittills läst fyra sidor i den ena boken. Jag ser inte texten knappt. Jag var i köket vid ett tillfälle och så exploderade huvudet på mig. Jag föll ner raklång på golvet och bara stönade. Fan. Det är inte lätt med liten kjol.

Men jag har ju fått vila lite i alla fall. Det är alltid nått. Så får vi se hur jag känner mig lite senare. Jag kanske går ut och hoppar hopprep. Jag måste nästan det för jag tänker inte vara sjuk imorrn också. No sir!

Dessutom ska jag anmäla mig till TV3s tävling där man kan vinna rollen som Lady of the Lake i Spamalot!
 Ni vet, där Eric Idle pratar i reklamen! Hihi. Nä okej då. Fast hade jag sjungit bättre så hade jag lätt gjort det!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Stel i nacken? Känslig mot ljus?
http://www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=3240

2007-09-13 @ 20:00:17
Postat av: Nymphaea

Haha, nej? Vadå? Nej det är inte migrän om det är det du tänker på. Det har jag bestämt. Mammas migrän har börjat avta. Fattas bara att jag ärver den!

2007-09-13 @ 20:48:28
Postat av: Nymphaea

Och nej det är inte hjärnhinneinflammation. No way.

2007-09-13 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0