Self-pity

Sitter och jobbar med engelska. "What grounds are there for arguing that Evolutionism is a theory rather than scientific fact?" Inte vet jag! Amerikaner är dumma, så enkelt är det väl? Vill de tro på Adam och Eva så be my guest. Tro gärna att Adam namngav alla djuren på en dag för att han var mycket smartare än vad vi är idag. Tro att bananer är beviset på Guds existens, tro att Charles Darwin bara var en dum satanist som vägrade tro på Gud och skapelseteorin. Blanda inte in mig i skiten bara. Vad ska man säga? Jag svarar att Amerikaner är dumma. Kommer inte på något annat. Det är ju så sjukt att det knappt finns.

Dessutom har jag tagit på mig mera jobb. Jag slutar skolan klockan tre imorrn och börjar jobba fyra. Kommer ju knappt hinna käka nått. Sen har jag muntligt föredrag nästa vecka som jag inte ens har börjat med. Och i helgen lär jag inte hinna. DÄM DÄM DÄM DARN. Varför i hela fridens dar tackade jag ja till jobb när jag inte var ikryssad? Jag är för mesig. För snäll. För moralisk och har alldeles för lätt för att få dåligt samvete. Dåligt samvete får jag för det mesta. Grät och var ledsen nästan hela dagen igår för en massa olika orsaker, sen hade jag dåligt samvete för det för jag trodde att jag gjort mina föräldrar ledsna när jag var ledsen. Ack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0