Gympa

Sitter på BC och läser engelska. Just nu handlar det om religion i UK och USA. Det var i alla fall lite roligare än politik. Man kan inte lära sig allt om alla kammare och alla ministrar och vad alla har för uppgift. Mitt huvud kokar över. Dessutom får man reda på en massa fakta om minst sagt korkade amerikaner. Eller nått ditåt. Visste ni att ca 80% (tror jag det var) av amerikanerna tror att människan skapades från Adam och Eva och endast ca 20% tror på Darwins teori om evolutionen? Jag skrek "VAA!?" rakt ut när jag läste det. Jag trodde inte det var sant.

Och så har jag träningsvärk. Under armarna, över revbenen. Yes, jag var å tränade på gym igår! Det trodde ni aldrig va? Det var banne mig ett tag sedan. Emilia, Terese och jag gick dit efter skolan. Fast först fick vi åka hem till mig och hämta mina grejer för som vanlig så hade jag missuppfattat alltihop och trodde att vi skulle göra det idag. Det var 30 - 40 killar där och vi tre tjejer. Hrmf. Men så var det ett byggargym också. Fanns nästan bara "gör-dina-muskler-större-maskiner".
Fast vafan. Det var gratis. Lätt värt det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fusk?? Hmm ja kanske det.. men jag har ordnat det själv.. man kan flytta ifrån skövde och bo 20 minuter ifrån monaco bara man vill!

2007-09-22 @ 19:26:13
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Nymphaea

Hehe okej då. Fast det är bara att inse.. jag är en feg liten skit. Oj vilken självdistans!

2007-09-24 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0