You stand by me boys.

When I'm in trouble
You stand by me
When I see double
You stand by me
You take my side
Against those who lied
You take my side
Gimme back my pride

When I been losing
You stand by me
When I been boozin'
You stand by me
You take my side
Against those who lied
You take my side
Gimme back my pride

I suppose I could make it all my own
I know I'd arrive all skin and all bone
You are the strongest back I've ever known
You carried me, carried me, carried me
You carried me home

When I'm crying
You stand by me
When I am dying
You stand by me

image21

Ja, jag vet att det är en The Who-låt. Men för mig så handlar den om de steniga pojkarna ovanför. Det bara är så. Jag är rädd att jag aldrig någonsin kommer älska någon eller någonting annat så mycket som jag älskar dem. Det är faktiskt ganska tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Om jag kommer tvåa så är det ok att du älskar dom så mycket.. Och en sak slog mig precis, James Bonds sanna kall kanske är att jobba på SGC eller Atlantis, med tanke på hans familjemotto!? Orbis non sufficit!! Och hur nära är jag tvåan!? HAHAHAHA, det kan tolkas!! =)

2007-10-12 @ 19:24:34
Postat av: Nymphaea

Haha. Du får mig alltid att le med hela ansiktet. Bra. Du har så fina filosofier och tankar. Bokskriverier på g måntro?

2007-10-22 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0