Termosmössa

Åkte till stan på jakt efter födelsedagspresent åt pappa som fyller år på lördag. Vad köper man till någon som fyller 55? Va? Svårt. Jag köpte i alla fall en såndär mugg-termos jag tänkte att han skulle ha kaffe i när han är ute på jobb i avlägsna delar av vårt avlånga land. Annars kommer han bara hem på kvällen och är vresig och ännu vresigare blir han på morgonen så jag tänker lite egoistiskt här också.. men det måste man få göra!
Sen köpte jag en mössa till mig själv. En med boll på. Jag gillar mössor, vantar och halsdukar. Problemet är att jag har alldeles för många. Hinner knappt använda alla. Det är väl ett i-landsproblem om något. "Buhu jag har för många mössor!" Suck.
Sen fikade jag och mamma. Vilken intressant dag.

Ska eventuellt dra till gbg på lördag med Joni. Vi har två stop på vår lista. Myrorna och Bengans. På det senare ska jag inhandla herr Kissexperts demo. Tjo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0