Real Good Looking Boy

That's a real good looking boy, behind blue eyes I can see for miles - my generation, the kids are alright but I don't even know myself.

Jag sitter och lyssnar på The Who och jag är extremt avundsjuk. Jag vill också sjunga som Roger Daltrey! And I know if I don't I'll go out of my mind. Hans röst är helt fantastisk.. jag brukar komma på det ibland när jag inte lyssnar så mycket på älsklingsMickJagger. Jag har suttit och skrikit Behind Blue Eyes, Real Good Looking Boy och Who are You.. men det funkar bara inte. Jag får inte till det där mäktiga halvhesa som bara han får till. Avundsjuk!

image20


Har förresten köpt skor. Nr 46. Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0