On this raging horse made of steel

får jag nog åka till jobbet idag. Kanske. Nej nu svamlar jag. Alltså jag är så jäkla ledsen, arg och sårad sedan i helgen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men det var i alla fall inte jag den här gången. Men det där.. det var verkligen det sista jag behövde just nu. Jag orkar bara inte mer.
    Jag har i alla fall börjat käka rosenrot nu. Jag hoppas verkligen att det har någon inverkan för jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill bara slå sönder saker hela tiden. Det ska bli bättre nu har jag bestämt. Tillåmed jobbet kändes lite lättre igår. Det kan ju ha varit tankens kraft men ändå. Jag tror och vill att det ska hjälpa mig att bli glad igen. Jag vill ha orken, energin och livsglädjen tillbaka. Jag vill verkligen kunna bli glad igen. Inte bara på ytan.. sånt som inte går in i kroppen och försvinner efter två minuter.

Sen var jag på 20-årskalas och Bonnaphesten på kåren i helgen. "Jag ska ta det lugnt ikväll för jag ska jobba imorrn." Yeah right. Två öl för 25 spänn. Hallå. Att det inte rann ut öl ur öronen på mig är för mig ett mysterium. "Nej nej, jag ska jobba imorgon!"
    Fast jobbet var rätt kul. Vi var tre som jobbade. Jag var bakis, en till var bakis och den tredje var väldigt glad och förstående. Haha. Sen kom jag upp till en boende som har personlig assistent. Hon var också bakis. Vi gjorde fel, glömde saker, satte fel sko på fel fot, fastnade i grejer, snubblande och stod och stirrade på varandra utan att veta vad vi skulle göra. "Var vi på samma kalas eller?" Fast vi skrattade, och den boende skrattade och sa att man får ha såna dagar ibland.
Tänk att jobbet kan bli så roligt på en sån fruktansvärt dålig dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi får prata på onsdag!

2007-10-09 @ 00:43:40
Postat av: Fröken Puma

Comtraya, min lilla vän!! Inte ska du vara ledsen, nån gång kanske du och jag kommer resa genom ett wormhööl, och uppleva extrema äventyr tillsammans, och då kommer allt det mörka i det förgångna blekna i jämförelse!? Hallowed are the Tauri!!

2007-10-09 @ 23:40:50
Postat av: Nymphaea

Kära fröken Puma!
Det hoppas jag verkligen! Längtar ihjäl mig nästan! Hallowed are the Tauri! Fast jag tycker att de dära Ori verkar rätt lockande. Prästerna eller vad det är har ju så fina ögon. Man bara drunknar.. Fast okej.. det där med att bränna upp folk som straff kanske inte riktigt är min grej förstås.. Vi får hålla oss undan från dem.

2007-10-11 @ 23:20:17
Postat av: Fröken Puma

Åååhh, kära!! Du älskar mig!! Och det är fantastiskt för jag älskar dig också lite, jag känner en dragning av pirrig karaktär!! Jag ser en ung Zeb inom dig, och vem blir inte till sig av Zeb!?!? Kommer du snart förresten!? Du kan väl komma bara för min skull!? I'm definitivt worth it!! *väntar otåligt sen i april* I'm lifting cars, baby!! Här passar texten till Jaggers Sweet Thing perfekt in, sjung den högt nu så förstår du mig!! Som adjö lånar jag Zeb's ord, I't shall be so!!

2007-10-12 @ 00:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0