Hemligt rum med karusellhäst, potentiell hångelhörna.

Det var jättefint. Carro, Cissi och jag var och kilade på lokalen vid Aspö där vi ska ha kalas. Så snyggt! Dessutom doftade det eld i hela stället, det gillar jag. Haha. Perfekt. Dessutom fanns det ett görläskigt rum en trappa ner! Vi gick ner för den knarrande trappan och stod ansikte mot ansikte med ett svagt upplyst rum med en gammal cirkus-tivolihäst (inte levande såklart utan en konstgjord). Ni vet, typ en sån här:

image17
 
fast denna var mycket större. Stolarna var uppställda ovanpå borden, väggarna var kaklade och det fanns vattenkranar. Jag kände på dörren (allt var inglasat). Den var öppen. Jag sköt upp dörren och den lät precis som man tänker sig att dörrar gör i gamla spökhus. Vi blev skiträdda och sprang upp därifrån. Vi ska sätta upp en grind framför trappan sen.. så ingen dör av rädsla där nere.

Sen hälsade vi på djuren. Tydligen skulle alla djuren flytta hem till Sötåsen imorrn så det var i sista stund som vi hälsade på dom. Vi träffade nån slags får/get/lama som hette Bernt, bautastora kossor och en massa små grisar som lät som Anne i Little Britain. 
                                                     EH EH EEEEH!

image18

Nu ska jag läsa lite engelska och sen ska jag iväg och snacka musik med The Marrows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0