Do not disconnect

Jag klarade det. Jag fixade min jäkla presentation och jag fick riktigt bra betyg för den också. Läraren hade tydligen fått kämpa med att hitta fel. Det är bra, sånt gillar jag. Det är inte bara eleverna som ska kämpa minsann. Nu så känns det i alla fall precis som att luften har gått ur mig. Jag har kämpat så intensivt med detta i flera dagar samtidigt som jag jobbat en massa, fyllt år och haft  allt vanligt skolarbete också som brukar ta en sisådär tio-tjugo timmar i veckan. Men jag är nöjd. Pushar jag mig själv och får resultat.. då blir jag nöjd.

Jag sitter just nu och försöker förstå mig på min Ipod. Jag kan vara teknisk när det behövs men en såndär maskin förstår jag mig inte på. Min förra mp3-spelare har jag haft i tre eller fyra år och jag har fortfarande inte förstått mig på den ordentligt. Fast det är ju alltid kul med nått nytt att förstå sig på. Det kan ju ta ett tag så man har ju något att göra i alla fall.

Jag tror dessutom jag har bestämt motiv nu. Kanske. Fast det blir inte en sån tatuering som jag vill ha egentligen. Men jag vill ju ha motivet och det är ju det viktigaste. Haha. Vi får se. Jag hinner nog ändra mig. Fast Johanna, du kan ju höra med din tatuerarsnubbe.. om han känner för att kladda på mig.. öh jag menar spruta bläck i mig.. jag menar.. öh..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skulle egentligen ringt tillbaka till dej igår men så kom marcus förbi när jag kom hem och sen blev klockan mycket så skitsamma. Komnyss hem från jobbet och det känns lite sent och ringa nu också om du ska upp tidigt imorn så jaja. Det fixade sig med min ipod iaf. Jag gjorde så som du sa och startade om den. Kom du på hur du skulle göra med din?
Vad blir det för motiv? :)
Jag kanske försöker ringa dej imorn så du vet och kan förbereda ett samtal. Annars kan vi prata om trängseln på ullared för dit ska jag imorn.

2007-10-03 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0