Gåtan Stonehenge kan gå å dö

GAAAAAAAAAAAAAAH. Jag vill inte mer.
Jag sitter och försöker koncentrera mig på min jäkla summering jag ska skriva tills imorrn. Jag ska summera och översätta en svensk artikel om Stonehenge till engelska och korta ner den till 300 ord och den är säkert på väldigt mycket mer är 1000 ord. Orkar inte. Översättningsmeningar är lite kul för det är jättepetigt. Jag gillar petigt. I alla fall när det gäller engelska. Då är jag petig som attan. Först var jag väl inte överförtjust men jag börjar gilla dom..

Creedence skänker mina öron lite tröst samtidigt som jag vet att jag borde stänga av eftersom jag inte kan koncentrera mig. Fy vad frustrerande. Jag har varit hemma hela dagen och åstadkommit typ fem meningar. Gah!

På lördag blir det i alla fall party hos Niklas i Gbg som fyller hela 20 år idag! =) Skönt å tänka på annat lite. Fast har jag inte summeringen klar tills imorrn lär jag väl få bakläxa och plugga hela helgen. Och det går ju inte.. för då ska jag ju jobba också.

S U C K

Jag vill ha mitt röda hår tillbaka
Men ORKA!?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Eehm, jag menade järn, fast jag skrev vitaminer. Hmm... Jag har iaf köpt järntabletter så. ;) Rött var fint på dig!

2007-11-29 @ 11:48:48
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Mikael

Blä för essays du, fast jag blev lite stolt/sur när jag fick tillbaka min essay idag... fick 68% vilket är en bra 4:a fast hade jag fått 70% hade det blivit en 5:a. =(

2007-11-29 @ 13:35:32
Postat av: Fröken P.

Stonehenge är säkert en dold skattgömma innehållande teknik från Lanteanerna!? Och i sista avsnittet av SG-1 spelade dom CCR!! Och jag har faktiskt 2st Bond-spel till min Gamecube, och nu har jag blivit diskusboss i James Bond-diskusen!! Så man kan nästan säga att jag ÄR James Bond!!

2007-11-29 @ 13:37:38
Postat av: Nymphaea

Till Lotta:
Vad bra. Jag hoppas verkligen att de hjälper dig för det är inget roligt att må sådär kasst. Sen är det säkert inte fel att äta en apelsin då och då heller. Haha. Synd att jag inte orkade hälsa på idag. Imorrnkväll kanske om du är ledig? Jag ska nämligen upp å jobba på lördag så jag hade inte tänkt vara uppe så länge. Men hälsa på dig kan man ju alltid göra.

Till Mikael: Ah men attans. Sånt är så typiskt. Ungefär som på min tenta. Jag fick VG på alla delar utom en där jag hade fattat fel frågan och bara fick PRECIS godkänt på den. Då blev det ett G på tentan. Typiskt. Bättre lycka nästa gång eller vad sägs?

Med vördnad till Fröken Puma:
Haha jag vet! Det var därför jag blev sugen på att lyssna på dom ju. Haha. Den dom spelade, Have You Ever Seen the Rain, finns det en skitkass version på nånstans på min dator där jag sjunger. Deru! Haha. Är det DU som är James Bond? What does that make me? Moneypenny?

2007-11-29 @ 21:36:44
Postat av: Fröken P.

Mjoe njae, fast eftersom jag det var jag som låg bakom att du fick din Bond-väska, så är du väl snarare min Bond-brud!? Eller man ju alltid hoppas, hahahaha!! =)

2007-11-29 @ 22:08:41
Postat av: Lotta

Jag är så himla förkyld så jag är hemma från jobbet. Fast eftersom jag gick hem i måndags och har varit hemma hela veckan nu så tänker jag försöka gå till jobbet imorn iaf. Men vill du komma förbi ikväll så är du välkommen!

2007-11-30 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0