Black is nice

Direkt efter jobbet idag gick jag till stan. Var helt utmattad för ja, det var inget kul idag. Sen hade jag inte ätit nån lunch heller. Men vafan. Jag hade bestämt mig. Jag letade efter "finkläder". Det tråkiga är att inga "finkläder" passar på mig. eller, jag gillar att vara fin men allt "fint" har numer paljetter och glitter på sig och är gärna gjort av satin eller nått annat silkigt. Conclusion = Cicci passar inte i sånt. Det är fint med glitter och paljetter, visst, men inte på mig. jag får helt enkelt gräva i garderoben efter nått fint å ha på the boat när Joniboi turns twenty.
Sen tänkte jag att jag skulle köpa NÅNTING i alla fall annars hade ju allt varit i onödan. Sen blev jag arg på mig själv. "Jag tittar ju bara på svarta grejer." Why? Så jag bestämde mig för att titta på färglada grejer istället. Fortfarande svart. Tvingade mig att kolla på nått annat. Tog fram en rosa tröja. "Vad gör du!? Den är ju rosa!!" ropade mitt undermedvetna. När jag kom hem hade jag två svarta t-shirtar i en påse. Attans.

Ikväll händer det nada tror jag. Börjar jobba klockan sju imorgon. Isch. Men det kan vara skönt med en lugn fredag också ibland.
Order från Prussiluskan, undertröjorna ska på! Men hon sa inte vem de skulle vara på. *kastar dem på Lilla Gubben*

Kommentarer
Postat av: Fröken P.

Jag kan liksom inte se framför mig hur James Bond, Vala Mal Doran eller Papa Jagg skulle ha problem med att shoppa kläder!? Skomakare, bliv vid din läst!!

2007-11-30 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0