100-årsfest med filmtema.

Tack alla för en skitrolig kväll!
Jag hade roligare än jag haft på länge och det kändes som att det var så jäkla lyckat. Ganska mycket folk försvann ganska tidigt, vilket var lite tråkigt men å andra sidan så sa de att de hade roligt och så länge alla hade roligt medan de var där så är jag jättenöjd.
Allt gick som tänkt och jag var beredd på att inte sova mer än två timmar och så blev det inte heller. Vi städade lite långt in på morgonen men vid fyra-halv fem så hade i alla fall min kropp helt gett upp. Så alla gick och lade sig förutom Kalle som stannade kvar och städade själv men på morgonen hittade vi honom sovandes utanför toaletterna. Haha. Vi gick omkring som zombies efter att ha sovit alldeles för lite och druckit alldeles för mycket. Fast vi blev klara till tio. Det var jäkligt skönt. Sen sov jag i fem timmar när jag kom hem. Så gick den lördagen! Haha.
Tack igen alla som var där! Och tack Pao för kvällens.. ballaste klädsel! Haha!

Och tack till mig själv som kände mig snyggare än jag någonsin gjort förut i hela mitt liv. (Och tack till pappa som stannade uppe hela natten innan och hjälpte mig att göra hölster till mina pickadoller!)

image23

http://www.youtube.com/watch?v=-iOhFdLo2Is

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Aaahh, min lilla vettvilling, Zebs blod rinner i dina ådror!!

2007-11-05 @ 00:55:46
Postat av: Nymphaea

Ja du, tänk om Zeb och jag är släkt? Det skulle inte förvåna mig, såna läckerbitar som vi är. Fast.. han är aningen mer hjulbent än vad jag är. Jag får nog tillbringa lite mer tid i sadeln bland indianerna!

2007-11-05 @ 11:59:49
Postat av: Fröken Puma

Även om Zeb uppbar en imponerande hydda, med ett haltande som fick John Wayne gråtfärdig, och kvinnorna i den dammiga västern riktigt fuktiga, så satt Zebs storhet inombords, och där bär du likheter!! Never quit, never lie, never apologize!! Allt Lara Croft egentligen är, är Zeb med lite bystig byst, flashiga puffror och hästsvans, i övrigt är dom samma skrot och korn.. Du får komma tillbaka snart till L. Sen vi sågs sist där har jag i din gb förklarat min kärlek, brutit ihop över att du lämnat mig och sen blivit kär igen, så det ser nog ganska lustigt ut!? =) Sen får vi nog börja diskutera MSN..

2007-11-05 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0