Tänk om man hade rörliga inälvor

För hade man det, eller snarare, hade jag det så skulle de ligga på golvet vid det här laget, upphostade. Mina grannar är säkert galna på mig vid det här laget. Och jag är galen på min hals, lungorna och luftrören och allt vad det är. Mamma är också sur fast det är för att hon är rädd att jag ska få lunginflammation för hundrafemtionde gången. Det gör ont i lungorna när jag går också men det behöver vi inte bry oss om. Jag är nog frisk tills på måndag. Synd bara att jag ska jobba lördagkväll och sen upp igen klockan fem för att jobba på söndag.

Detta har blivit ytterligare en klagoblogg. Jag lovar att denna inte ska bli lika hemsk som den förra. Jag tänker bara gnälla här. Det är det jag gör bäst. Gnäller. Fast, har man inget positivt att säga kanske man inte ska säga det alls. Det kanske är bättre att hålla tyst? Nah.

Solen skiner i alla fall! Inget stövelväder idag inte. Så snart får jag nog ta och stövla ut (utan stövlar) och plåga mina onda luftrör en liten stund. Allt för den nedrans sommaren!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Det är bra att gnälla i en blogg tycker jag, då får folk läsa det m dom vill eller strunta i att läsa om de känner för det. Gnäll, gnäll, gnäll. :)

2007-07-12 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0