Gå över!

Nej, inget har ändrat sig på host och nys-fronten. Det är detsamma som förut, förutom det faktum att min hals verkligen börjar göra ont nu. Det gör inget.

Dagens visdom - spruta aldrig tandkräm i ögat på dig själv.
Jag gjorde detta på jobbet. Jag skrek och den stackars tanten som jag hjälpte fattade ingenting, hon såg ju inte att jag hade fått tandkräm i ögat. Sen kändes det ju dumt att stå där och skölja ögat i deras handfat i evigheter så jag försökte bara tafatt gnugga bort det ur ögat med handen. Hrmpf. Det sved och tårade sig i ögat resten av dagen. Försök att hålla er borta från att göra samma sak. Det var inte alls något trevligt.

Igår var jag ute med mamma och pappa vid Spiken och käkade glass, tittade på båtar (eller, jag och pappa tittade på båtar, mamma tittade väl mest på folk) och köpte sik. Sen åkte vi hem och åt siken.
Fan vad gott det var. Ville bara säga det. Sik is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0