Skip to my shoe

Hur hände detta? Jag skulle ju inte köpa några skor. Fast kostar de 149 spänn kan jag inte hejda mig. Att mamma är med hjälper inte. "Åh vad söta!" "De var ju snygga." "Kolla här då, pröva dom!" Gosh. Jag rensade ut ibland mina skor i början av sommaren och nu är jag ändå uppe i fyrtiofem par.. och nu kommer ju hösten så jag är inte förvånad om jag är uppe i femtio par vid jul.

Nästa gång jag kikar i en skoaffär ska jag ta med mig pappa. Han vill antagligen gå därifrån så fort som möjligt. Det vore bra för min ekonomi och för mina kvadtarmetrar här hemma som ständigt krymper.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Om ändå min mamma kunde säga så. Men det brukar mest vara grymtande och "det är ju dina pengar..." eller "då får du rensa bland alt du redan har..."

2007-08-23 @ 23:36:35
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0