Nycklar, Stones, Sprit och Choklad

Här har jag varit seg med att uppdatera. Jag har dock en förklaring på detta.
En dag satt jag här i tjugo minuter och skrev en väldigt detaljerad beskrivning av hur jag hade lyckats låsa in både nycklar och mobil i mopeden och därför inte kommit hem från jobbet eller ringa hem heller och berätta för pappa att jag hade låst in nycklarna. Men det är det ingen som får veta om eftersom efter att jag hade skrivit, redigerat och donat så skulle jag ju "publicera det", men det ville inte datorn/internet/bloggen hjälpa till med, så allt försvann. Jäkla skit! tänkte jag och blev förbannad. Sen gick jag och lade mig i soffan och surade i en timme. Så därför har jag bojkottat detta ställe ett litet tag. But I'm back.

Jag har sett Stones. Älsklingspojkarna. Stod längst fram med Lotta, Joni och Mikael. Så gott som iallafall. Jag och Lotta vinkade till Mick från mor min (hon ville så gjärna att vi skulle vinka från henne) och jag tror säkert att han såg.. och förstod att det var från mamma. Kissexperten tyckte att jag skrek precis som Yoko Ono. Det var fanimej en komplimang! Tackar tackar för den. Jag har ju en egen Yoko här hemma som lärt mig en del då.. ^^

ÅH VAD STONES VAR BRA!

Sen har jag även hunnit dricka mig megafull på Addes 20-årsfest. Det var skitkul. Tråkigt med vattenpipan bara =( Och, som så många gånger förut, blev jag inte det minsta bakfull. Lotta tog nog hela smällen stackarn. Jag hade gärna tagit lite huvudvärk eller nått av henne om det hade gått, bara för att hjälpa till lite liksom. Fast jag, mor och far åkte ut och skrattade åt får istället.

Idag har jag nästan svimmat på jobbet, blivit irriterad på en tant, åkt moped i regnväder, upptäckt en möjlig vattenläcka/trasigt rör på Norrmalm, träffat Lasse, köpt gardiner, choklad, hårinpackning och pennor med dödskallar på. Givande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0