Nothing Rhymes With Orange

Idag har jag jobbat på BC Reklam istället för hos gamlingarna. Började klockan åtta i morse och jobbade till fem med precis samma sak hela tiden. Skar dekaler. Dekal efter dekal efter dekal hela jäkla dan. Jag ska tillbaka imorgon igen och göra samma sak. Än är inte ens hälften av jobbet klart och vi har varit två som jobbat med det. Carina jobbade tredje dagen idag med samma sak. Jag har SÅÅÅ ont i ryggen och speciellt i axeln efter att ha hållt emot linjalen hela dagen. Det är flera tusen dekaler som ska fixas. Sen när alla är klara ska de monteras också. Gaaaaaaaaaah! But I'll keep the good mood up... även om jag kommer få smörja in mig med en Zon-kur varenda dag i den närmaste framtiden.

Käkade en såååå god sallad idag på Valle. Skinka & crabfish. Mmmmm... Vattnas i munnen när jag tänker på den. Haha. Mobbat, I know.

Nothing Rhymes With Orange
image2

Hahahaha. Jag lade upp den här på bilddagboken också.. Jag gillar verkligen threadless men den här var ju bara för söt. Jag kan krama apelsinen om han behöver det. Jag vill beställa därifrån men jag har fan inget VISA-kort. Någon annan som är sugen på att köpa som har det? Desperat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0