If It Was You

Idag kom Oscar in på BC. Han är för fanken utbildad massör. Jag tyckte att han var skyldig att massera mig. Jag tyckte det var ett bra förslag att lägga sig på arbetsbordet och låta honom knåda ryggen men han sa att bordet var för högt. Elakt, tycker jag.
Det blev ingen massage :(

För några dagar sedan köpte jag "If It Was You" med Tegan & Sara för 10 spänn. Årets bästa skivköp. Jag älskar den. Och idag var de i tidningen. För ett par veckor sedan hade jag inte ens hört talas om dem. Jag tyckte det var roligt.

image3

Sedär, vilket bra skivtips. Två tips har ni fått än så länge. Det börjar likna nått i alla fall.

News broke today so we're not talking
I think it's best we do a little bit of stopping
I want a house on a beach and you in my dreams
I need water, yeah, and a love, love, love, love

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Jag har Goddess in the doorway, jag har planerat köpa Wandering Spirit sen 1997, jag har rulltårta i tangentbordet på laptopen och drömmer om gula tegelstensgator, så jag hoppas du kommer tillbaka till vår hemliga mötesplats snart, om så bara en gång per månad, och läser det jag skrivit till dig, och ger några svar.. *saknar faktiskt*

2007-08-23 @ 00:00:29
Postat av: Lisa

ahh ok.. men jag hade inte hört den tidigare innan en ursnygg och trevlig sydafrikansk surfare sa den till mig i den fina engelska sommarnatten.. så jag vägrar tänka på att ni sa den i ryd.. jag tänker på cam och drömmer mig bort..
haha..

2007-08-23 @ 08:25:54
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Nymphaea

Till Den dära Puman:
Yes. Klart jag kommer tillbaka. Jag är bara så dålig på att ja.. hålla mig aktiv på ett och samma ställe. Brukar skita i msn ett par månader i taget och efter det sitta där varenda kväll, många timmar i sträck. Köp Wandering Spirit. Den är ful, jag vet, fast låt inte det lura dig! Det kan dock ta en stund att vänja sig vid den kanske. Hehe. Rulltårta i tangentbordet lät intressant. Du får allt ta å förklara dig!

2007-08-23 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0