Hur jag firade Sean Connerys födelsedag

I'm a sensation!
Nä, men jag lyssnar på image5 så nånting måste jag ju skriva.

Det var en skojig kväll igår. Jag och Joni åkte iväg till Johannas fars lägenhet och tänkte dricka lite spetsad saft och ha en trevlig stund. Efter ett tag som Linda och vi kikade på Shrek, sommarstugor och tatueringar. Johannas pappa gjorde Leos special till mig (Vanilla Sky) och den var så jäkla god. Ska genast gå å inhandla mig en Smirnoff vanilj. Sen drog vi in till stan, jag och Joni satte oss på Voda och hittade en Lisa och en Malin som drack Cosmopolitan för att inte visa att de var fattiga :) Det var roligt. Vissa människor pratar man inte med så ofta. Sen drog vi till Husaren och hade en trevlig blöt stund. Sen åt vi bullar, varsin halva eftersom Joni tappade sin och jag spillde ut halva kaffekoppen på mig. Jag har fortfarande inte vågat kika på hur min jacka ser ut. Det får jag göra imorrn när jag behöver den! Haha. Det var en trevlig kväll i alla fall och jag lyckades åter igen med bedriften att inte bli bakis. Jag är bäst på det där.

image6

Lisa och Joni på Husaren. Sött!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har ingen aning om vart eller hur eller med vilka det blir på matfestivalen. Jag har inte något planerat än. Sen skrev jag faktiskt "De flesta ska väl festa och gå ut ..." inte alla. Men jag har inte hört från någon hur de ska göra på matfestivalen så det var bara ett antagande.

2007-08-28 @ 13:03:25
Postat av: Lotta

... och jo jag kanske kan stanna längre än till tolv men jag tror inte jag orkar vara ute till tre då utestälena stänger? Då kommer jag ju inte vara hemma förrän tidigt på morgonen och då kommer jag vara helt slut om jag ska jobba sen. Jag är ganska känslig även om jag inte druckit så blir jag helt slut om jag inte får så många timmars sömn. Menmen jag vet inte hur jag ska göra än. Får se.

2007-08-28 @ 13:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0