Deathly Comets

Igår somnade jag mitt i Dödligt Vapen. Klockan var väl en halv tolv kanske? Jag har faktiskt inte den blekaste aning. Sen vaknade jag halv fem på morgonen och fattade inte vart jag var. Jag låg en bra stund innan jag insåg att jag låg i soffan i vardagsrummet. Hade ett svagt minne av min pappa som försökte väcka mig utan resultat och någon som sa "Nä det är nog omöjligt." Så jag traskade upp till min säng och lade mig där istället och sov tills klockan var tolv. Idag har jag varit jättevresig och skällt på allt och alla. Säkert på grund av för mycket sömn. Jag som trodde att jag inte kunde få för mycket av det goda.

Bio ikväll? Vet inte. Det återstår att se. Sen kanske man hamnar på Voda. Vet inte. Det återstår att se. Jag har en massa mumsigt i ett par blå kassar som väntar på att bli uppdrucket av mig (plus ett vin Mikael tyckte att jag skulle köpa som jag inte alls vet smaken på.. fast flaskan var fin!). Fast det kanske får bli en annan gång. Nån gång då jag inte jobbar. Så i höst lär det väl inte bli. Haha.

Good good shit.
image2

Kommentarer
Postat av: Lottis

Du brukar vara ganska svårväckt. Jag vet... Hmm, du verkar tycka att jag är dum i huvvet? Hoppas inte det. Jag vill bara vara ledig när jag är ledig. Idag ville de liksom att jag skulle jobba 13,5 timme. Och det har inte varit någon ledig dag då de inte ringt efter mig. Jag tycker att det är lite jobbigt eller efter allt mitt klagande, jättejobbigt. Men som jag också skrev så är jag faktiskt jätteglad över att jag har ett jobb.

2007-08-18 @ 23:19:09
URL: http://beetlejuice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0