Banana-bran muffins

Yey! Ledig!
Ska vara ledig i en vecka minst. Kanske kommer jobba en dag men annars är jag fri. Kollade på schemaprogrammet på jobbet och där hade de varit så snälla så de hade skrivit in "ej vecka 33-34" efter mitt mobilnummer. Moahaha! Mesester. Semester. Jag är trött. Har sovit hela dagen nästan. Även efter att jag gick upp. Då sov jag i soffan istället. Alltså är detta ingen produktiv dag för min del. Jag kanske kan dra mitt fluffiga arsle upp ur soffan och baka några muffins. Jag vill. Fast finns det nån ork kvar nånstans? Tog på mig extra arbetstimmar i helgen, stannade extra på lördagen och bytte en kortdag mot en långdag på söndagen. Det känns skönt att ställa upp.. även om det tar på krafterna. Fast imorrn ska jag shoppa loss med LottiLotti. Sen tänker jag tvinga med henne till Göteborg nån dag tror jag.

Gah. Nu börjar Stargate snart. Kanske kan hinna göra muffinssmeten och få in dem i ugnen innan? Jag har en halvtimme på mig. Yes. I'd better hurry. Så intressant.

When it goes away, I'll dig a hole.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Får man ett fluffigt arsle av fluffins? Hihi, det var ett roligt uttryck iaf!

2007-08-13 @ 22:26:16
Postat av: Big V

Själv jobbar man kvällskift hela veckan, även fredag. Sen på lördag är det Back 2 School på kåren (overall PÅ!), söndag tältresning på campus och på måndag startar introt på högskolan i arenan och håller på tills vi alla storknar två veckor senare. (Overall AV!)
Kommer du vara där, eller hur ska du göra med din utbildning?
PS: Var DU full när adde fyllde 20? I was out of my mind till evening the next day. Then I got hungry.

2007-08-14 @ 01:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0